مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد

مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد حراج کن: سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم از نجات جان مردی آگاهی داد که حین دستگیری بیش از یک کیلو حشیش را قورت داده بود.


به گزارش حراج کن، سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم در استان تهران اظهار داشت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد با دریافت خبری در خصوص فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از معابر اصلی، رسیدگی به مبحث را در دستور کار خود قرار دادند.
ایسنا نوشت: وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده از جانب ماموران پلیس اضافه کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و مواد فروش را که در محل ایستاده و درحال فروش مواد بود دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
کلانتری با اشاره انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی اظهار داشت: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به فروش مواد مخدر اعتراف کرد و اظهار داشت که مقداری حشیش را هم هنگام مشاهده ماموران بلعیده است. در همین راستا، با هماهنگی های صورت گرفته، متهم به بیمارستان منتقل و مواد مخدر از معده وی خارج شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: بعد از انتقال متهم به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی، ۹۸ بسته حشیش به وزن تقریبی یک کیلو و ۱۵۴ گرم از معده وی خارج شد. در ادامه هم برای متهم پرونده ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران هم در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.



منبع:

1403/03/08
13:20:01
0.0 / 5
201
تگهای خبر: حراج , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد
نظر شما در مورد مردی که یک کیلو حشیش را قورت داده بود، دستگیر شد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳