شهردار تهران:

امام راحل جنگ را به فرصتی برای انسجام و وحدت تبدیل كرد

امام راحل جنگ را به فرصتی برای انسجام و وحدت تبدیل كرد حراج كن: شهردار تهران با تاكید بر اینكه امام خمینی (ره) یك استراتژیست بود، اظهار داشت: امام راحل كسی بود كه تهدید را به فرصت تبدیل می كرد.


به گزارش حراج كن به نقل از ایسنا، پیروز حناچی بامداد امروز در مراسم تجدید میثاق كاركنان شهرداری تهران و اعضای شورای شهر تهران با آرمان های امام خمینی (ره) شركت كرد. این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در حرم بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
شهردار تهران در ابتدای سخنان خود در این مراسم با اشاره به اینكه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشكوه اسلامی ایران هستیم، اظهار داشت: به یاد امام راحل به این جا آمده ایم، كسی كه این شمع فروزان را به تنهایی روشن و خیلی از عاشقان را به خود جذب كرد و مصداق این آیه شریفه بود كه «ان تنصروا الله ینصركم و یثبت اقدامكم».
حناچی با اشاره به غزلی از امام خمینی (ره) با این باخبر كه «من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم، چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم»، عنوان كرد: پس از آن روزگار عزیز دیگری، یعنی مقام معظم رهبری پاسخ این غزل زیبای امام را می دهند كه: «تو كه خود خال لبی از چه گرفتار شدی، تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی».
وی ادامه داد: امروز برای تجدید پیمان با عزیز سفركرده ای كه شهدای انقلاب دل به پیامش دادند، به این جا آمده ایم. به یاد فردی كه شهدای دفاع مقدس، با وجود تمام سختی ها، هیچ گاه آرمان های وی را رها نكردند.
حناچی با تاكید بر این كه امام خمینی (ره) یك استراتژیست بود، عنوان كرد: او كسی بود كه تهدید را به فرصت تبدیل می كرد؛ كسی بود كه جنگ را كه می توانست بزرگ ترین تهدید باشد، تبدیل به فرصتی برای انسجام و بالندگی و وحدت كرد. اگر می توانیم امروز جوابگوی تهدیدهای مختلف باشیم، مدیون عزیزان بزرگواری هستیم كه به تأسی از امام راحل در دفاع مقدس از خود گذشتند.
شهردار تهران با اشاره به اینكه از فرمایشات و سیره امام خمینی (ره) می توان چند نكته مهم را فرا گرفت، اشاره كرد: مهم ترین این موارد، اهمیت توجه به مردم بود. مورد دیگر یادآوری این نكته بود كه تا وقتی مردم پشت شما هستند، از هیچ چیز نترسید و بترسید از روزی كه مردم پشت شما را خالی كنند. وحدت كلمه باز همواره تكیه كلام ایشان بود.
طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، پیروز حناچی خطاب به یادگار امام (ره) اظهار داشت: خانواده شهرداری تهران كه بیشترین سهم را در خدمت رسانی مستقیم به مردم تهران دارد، برای تأسی از طریق امام (ره) خدمت شما رسیدند و امید داریم كه با خدمت بیشتر به مردم شریف تهران، این مسیر را ادامه دهیم.



1397/11/11
21:25:03
5.0 / 5
4281
تگهای خبر: شركت , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد امام راحل جنگ را به فرصتی برای انسجام و وحدت تبدیل كرد
نظر شما در مورد امام راحل جنگ را به فرصتی برای انسجام و وحدت تبدیل كرد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳