معاون شهردار تهران:

انضباط ترافیکی در تهران حاکم نیست

انضباط ترافیکی در تهران حاکم نیست حراج کن: معاون حمل و نقل شهردار تهران اعلام نمود که انضباط ترافیکی در شهر تهران حاکم نیست.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، جلال بهرامی ظهر امروز در آئین شروع به کار طرح پارک حاشیه ای در پایتخت بیان کرد: طبق مطالعات جدیدی که نخستین خروجی آن هفته گذشته منتشر گردید ما وضعیت سرانه معبر، جمعیت و تعداد خودرو های تهران را با چهار پایتخت کشورهای توسعه یافته مقایسه کردیم که تقریباً تعداد خودروهایمان از همه کمتر و سطح معابرمان از همه پایتخت های مورد مقایسه بیشتر بود.
وی با اعلان اینکه قوی ترین مدل حمل و نقل عمومی کشور متعلق به شهر مشهد است، اظهار داشت: در بهترین حالت با بیشترین مسافری که می توانیم با حمل و نقل عمومی جابجا نماییم حدود ۶۰ درصد است؛ اما چرا در مشهد مدل حمل و نقلی اش با چهار پایتخت توسعه یافته دنیا برابری می کند و ما همچنان در تهران ترافیک داریم؟
وی ادامه داد: پاسخ یک کلمه است، انضباط ترافیکی. که انضباط ترافیکی در معابر ما حاکم نیست و باید برای انضباط ترافیکی تهران و تردد چاره ای اندیشید نه این که هر کسی هر جایی که مایل بود، رانندگی کند.
وی با اعلان اینکه ۱۰۰ درصد اجرای طرح پارک حاشیه ای در امتداد انضباط بخشی است، اشاره کرد: بیشترین سود از انضباط شهری را شهروندان می برند و این به مفهوم ایجاد محدویت نیست. بلکه تسریع در زندگی است.
تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز در این مراسم با اعلان اینکه مردم از نبود پارک حاشیه ای رنج می برند، اظهار داشت: بی عدالتی و وضعیت نامطلوب پارک حاشیه ای هم مردم را آزار می دهد و باید بگویم که پارک حاشیه ای به عنوان خدمت برای عموم مردم محسوب نمی شود و سبب رنجش و نارضایتی مردم شده است.
وی با اعلان اینکه ساماندهی پارک حاشیه ای قدم مهمی است اما قدم پایانی نیست، اضافه کرد: برای رسیدن به انضباط باید با اتکاء بر دانش و دستاوردهای روز دنیا اقدام نمود تا بتوانیم شهری منظم و با آرامش برای مردم ایجاد نماییم.



1402/05/03
08:08:59
0.0 / 5
306
تگهای خبر: برند , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد انضباط ترافیکی در تهران حاکم نیست
نظر شما در مورد انضباط ترافیکی در تهران حاکم نیست
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲