با توجه به استقبال عزاداران حسینی صورت گرفت

افزایش ۲ ساعته فعالیت متروی تهران تا شام غریبان

افزایش ۲ ساعته فعالیت متروی تهران تا شام غریبان مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش دو ساعته زمان بهره برداری از خطوط درون شهری باتوجه به استقبال شهروندان از خدمات رسانی مترو در دهه اول محرم آگاهی داد.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، مهدی شایسته اصل ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: گستردگی شبکه متروی تهران به شکلی است که خیلی از هیئت های مذهبی در نزدیکی ایستگاه های آن قرار دارند و متروی تهران در این شب های عزیز افتخار آنرا دارد که پذیرای عزاداران حسینی باشد.

وی به استقبال خوب شهروندان از متروی تهران بمنظور حضور در مجالس عزاداری اشاره نمود و اظهار داشت: به همین دلیل زمان بهره برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) ۲ ساعت بالا رفته است.

شایسته اصل با اعلان اینکه قبل از این زمان بهره برداری از خطوط متروی تهران بصورت عادی تا ساعت ۲۲ بود، اشاره کرد: از امروز در تمام ایستگاه های خطوط درون شهری زمان خدمت رسانی تا ساعت ۲۴ است.
طبق گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، این افزایش زمان مربوط به ایستگاه های خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت است و انشعاب فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه های خط ۵ طبق برنامه عادی خود فعالیت می نمایند.



1401/05/15
10:01:48
0.0 / 5
312
تگهای خبر: خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد افزایش ۲ ساعته فعالیت متروی تهران تا شام غریبان
نظر شما در مورد افزایش ۲ ساعته فعالیت متروی تهران تا شام غریبان
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴