افتتاحیه بعدی در شبكه خطوط مترو مشخص شد

افتتاحیه بعدی در شبكه خطوط مترو مشخص شد به گزارش حراج کن مدیر عامل شرکت مترو تهران اظهار داشت: روند افتتاح ایستگاه های شبکه خطوط مترو پایتخت همچنان ادامه دارد و در این راستا ایستگاه شهید رضایی در خط 6 نسبت به سایر ایستگاه های درحال تکمیل، کمترین فاصله زمانی تا موعد افتتاح را دارد.



به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا علی امام با بیان این مطلب اظهارکرد: در دوره فعلی مدیریت شهری، افتتاح ایستگاه های جدید شبکه خطوط مترو از تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ شروع شد و امروز تعداد ایستگاه های تکمیل شده در ۴ سال اخیر به ۳۰ ایستگاه رسیده است. باوجود محدودیت های منابع مالی، تلاش اعضای خانواده بزرگ مترو البته مدیران ارشد شهرداری تهران بر آنست که در ماه های باقی مانده از این دوره مدیریت شهری، دو ایستگاه دیگر به بهره برداری برسد که نخستین آنها به احتمال فراوان ایستگاه شهید رضایی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت راه آهن تهران و حومه در ادامه اظهار داشت: ایستگاه شهید رضایی سیزدهمین ایستگاهی است که در خط ۶ مترو افتتاح می شود و به جهت مجاورت با محدوده خیابان های ۱۷ شهریور، منصور و تیردوقلو، مورد استقبال بخش قابل توجهی از شهروندان مناطق ۱۲ و ۱۵ قرار خواهد گرفت. در حقیقت این ایستگاه در محدوده جنوبی خط ۶ قرار دارد که تا قبل از این ۶ ایستگاه آن وارد مدار بهره برداری شده است.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، امام در آخر اظهارکرد: شروع عملیات اجرائی پروژه توسعه شرقی خط ۴ نیز همچون برنامه های اولویت دار شرکت مترو است که امیدواریم در تابستان سال جاری این امر محقق شود و خط ۴ از ایستگاه درحال بهره برداری شهید کلاهدوز با طی مسافتی در حدود ۱۱ کیلومتر تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی شعبه تهران شمال در شمال شرق پایتخت توسعه یابد و راندمان آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.





منبع:

1400/04/05
20:04:07
0.0 / 5
307
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد افتتاحیه بعدی در شبكه خطوط مترو مشخص شد
نظر شما در مورد افتتاحیه بعدی در شبكه خطوط مترو مشخص شد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳