هفت طرح سمنان افتتاح و كلنگ زنی شد

هفت طرح سمنان افتتاح و كلنگ زنی شد حراج كن: سمنان- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، هفت طرح شهرستان سمنان در بخش های مختلف، با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح و كلنگ زنی شد.


به گزارش حراج كن به نقل از ایرنا، این هفت طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اقتصادی در شهرستان سمنان شامل سه طرح افتتاحی و چهار طرح كلنگ زنی بود كه با حضور حشمت الله عسكری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان افتتاح و كلنگ زنی شد.
فرماندار سمنان روز سه شنبه در آیین همزمان افتتاح و كلنگ زنی این طرح ها به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: سه طرح اقتصادی و عمرانی سرامیك رگا، گاز رسانی و سامانه ذخیره سازی اطلاعات هواشناسی در مركز استان به بهره برداری رسید.
سید عباس دانایی با اشاره به اینكه این سه طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 62 میلیارد ریال افتتاح شد، خاطرنشان كرد: به مناسبت هفته دولت در شهرستان سمنان ۱۷ طرح با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار كلنگ زنی شده است.
وی بیان كرد: طرح شركت تولید سرامیك رگا با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی در مساحت سه هزار و 750 متر مربع و اشتغالزایی 17 نفر در شهرك صنعتی شرق سمنان راه اندازی شد.
وی خاطرنشان كرد: طرح گازرسانی به بخش های صنعت و كشاورزی در جهت مصوبه شورای اقتصادی در خصوص رفع موانع تولید با اجرای 17 هزار و 100 متر و اعتبار 33 میلیارد ریال بهره برداری شد.
دانایی با اشاره به افتتاح سامانه ذخیره سازی داده و پشتیبان گیری سرور مركزی اداره كل هواشناسی استان سمنان، افزود: این طرح با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات تملك دارایی های سرمایه ای سازمان هواشناسی كشور راه اندازی شد.
فرماندار سمنان افزود: طرح های ساختمان موزه بزرگ سمنان، خدمات و ایستگاه آتش نشانی، كمربندی جنوب سمنان و آبخیزداری حوزه چاشتخوران كلنگ زنی شد.
به گفته وی، ساختمان موزه بزرگ سمنان با زیربنای یكهزار و 200 متر مربع و در چهار و نیم طبقه از محل اعتبارات ملی- استانی كلنگ زنی شد كه اتمام این طرح سال 1400 پیش بینی شده و 20 نفر اشتغالزایی دارد.
دانایی خاطرنشان كرد: 2 طرح در بخش شهرداری، ساختمان خدماتی و ایستگاه آتش نشانی بلوار علویان سمنان با اعتبار 11میلیارد ریال و زیربنای یكهزار و 200 متر مربع و احداث كمربندی جنوب سمنان حد فاصل میدان شهدای حسن آباد تا بوستان هشت شهریور به طول چهار كیلومتر و اعتبار 30 میلیارد ریال كلنگ زنی شد.
فرماندار سمنان با بیان این كه طرح آبخیز چاشتخوران شامل عملیات های كپه كاری، خشكه چین و كاداستر اراضی ملی است، اظهارداشت: طرح آبخیزداری در حاشیه كویر مركزی با اعتبار 22 میلیارد و 650 میلیون ریال كلنگ زنی شد.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان در حال بهره برداری است كه 99 طرح در شهرستان سمنان راه اندازی شد.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و كارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
9891/6103


1397/06/06
13:48:57
5.0 / 5
4360
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد هفت طرح سمنان افتتاح و كلنگ زنی شد
نظر شما در مورد هفت طرح سمنان افتتاح و كلنگ زنی شد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲