مدیرعامل شركت زامیاد تشریح كرد:

اقدامات شركت زامیاد برای از بین بردن واسطه های بازار قطعات یدكی

اقدامات شركت زامیاد برای از بین بردن واسطه های بازار قطعات یدكی حراج كن: مدیرعامل شركت زامیاد به تشریح برنامه های این شركت در جهت عرضه مستقیم قطعات اصلی خودرو پرداخت.



به گزارش حراج كن به نقل از مهر، محمد زارع پور اشكذری مدیرعامل شركت زامیاد در مورد برنامه های این شركت برای عرضه مستقیم قطعات اصلی خودرو، اظهار داشت: متأسفانه وفور قطعات یدكی تقلبی و غیر مرغوب در بازار قطعات خودرو، سبب عرض اندام افراد سودجو در این بازار شده است؛ به صورتی كه این افراد، نقاط ضعف بازار را در هر مرحله از زنجیره تأمین تا عرضه شناسایی كرده و با تمام توان تلاش در تسخیر آن دارند.
وی افزود: به همین منظور شركت زامیاد در جهت افزایش رضایت مشتریان خود تلاش دارد با گسترش شبكه خدمات و فروش قطعات اصلی در سراسر كشور، سفارش گذاری و تأمین انواع قطعات یدكی اصلی جهت توزیع در بازار و هم عرضه قطعات با قیمت و تسهیلات مناسب به بازار، ضمن از بین بردن واسطه ها، مسیر دسترسی به قطعات اصلی محصولات این شركت را كوتاه تر كند.
مدیرعامل شركت زامیاد همینطور تاكید كرد: در این راستا، عرضه مستقیم قطعات اصلی با استفاده از نمایندگان و عاملیت ها در سراسر كشور با قیمتی واحد و مناسب در دستور كار قرارگرفته است و امیدواریم پس از این شاهد حضور افراد سودجو عرضه كننده قطعات تقلبی و غیر اصلی به مصرف كنندگان نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدام شركت زامیاد برای سفارش گذاری و تأمین قطعات مورد نیاز مصرف كنندگان و عرضه با استفاده از طرح های فروش با قیمتی رقابتی با بازار، از مشتریان این شركت تقاضا كرد به منظور جلوگیری از ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیر، ضمن عدم استفاده از قطعات غیر اصلی، نیازهای خویش را در این بخش با استفاده از نمایندگان و عاملیت های مجاز این شركت مرتفع كنند.
گفتنی است، امروزه وجود قطعات یدكی تقلبی و غیر اصلی به یكی از اشكالات بزرگ مشتریان در بازار خودروهای مختلف تبدیل گشته است. این قطعات به علت شباهت فوق العاده زیاد به نمونه های اصلی قابل تشخیص و شناسایی نبوده و متاسفانه سود سرشاری را عاید سازندگان خود می كنند؛ بنابراین هر روز بر تعداد تولیدكنندگان آن ها افزوده شده و به واسطه سودجویان به دست مشتریان نهایی می رسند.
لازم بذكر است، باوجود شباهت های ظاهری بسیار، قطعات تقلبی از لحاظ عملكرد به هیچ وجه قابل مقایسه با قطعات اصلی یا تایید شده شركت های مختلف نبوده و در شرایط پر تنش كارآیی خویش را از دست می دهند. ضمن اینكه استفاده از قطعات اصلی، ضامن سلامت خودرو و سرنشینان آن است. این در شرایطی است كه استفاده از قطعات تقلبی، علاوه بر تحمیل هزینه مالی زیاد سبب افزایش مصرف سوخت، معیوب شدن خودرو و انجام تعمیرات تكراری خودرو می گردد.

1397/05/11
16:48:51
5.0 / 5
4189
تگهای خبر: بازار , پرداخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد اقدامات شركت زامیاد برای از بین بردن واسطه های بازار قطعات یدكی
نظر شما در مورد اقدامات شركت زامیاد برای از بین بردن واسطه های بازار قطعات یدكی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲