صدور اولین پروانه استاندارد الزامی خدمات بعد از فروش خودرو

صدور اولین پروانه استاندارد الزامی خدمات بعد از فروش خودرو به گزارش حراج کن، مدیرکل استاندارد استان تهران از صدور اولین پروانه استاندارد الزامی خدمات بعد از فروش خودرو در کشور اطلاع داد.



به گزارش حراج کن به نقل از مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران اظهار داشت: با اجرای الزامی استاندارد خدمات بعد از فروش خودرو، اولین پروانه استاندارد در این خصوص، توسط اداره کل استاندارد استان تهران صادر شد.
وی اظهار داشت: استاندارد خدمات بعد از فروش خودرو بر مبنای استاندارد ملی ایران به شماره ۱۹۱۱۷ از تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ الزامی شد و مطابق ماده ۱۵ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هر گاه اجرای استاندارد کالا یا خدماتی مشمول مقررات استاندارد الزامی باشد، تولید، توزیع، تمرکز و عرضه آن کالا و یا خدمت بدون مجوز استاندارد ممنوع می باشد و با متخلف مطابق ماده ۴۰ قانون مذکور برخورد می شود.
طاهری افزود: با تصویب شورایعالی استاندارد، در جهت حصول اطمینان از کیفیت خدمات عرضه شده، تعیین حداقل سطح کمی و کیفی خدمات عرضه شده توسط نمایندگی های مجاز عرضه کنندگان خودرو و همینطور پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت مشتریان، این استاندارد مشمول مقررات استاندارد الزامی شد.
مدیرکل استاندارد استان تهران ضمن اشاره به فعالیت بیشتر از ۵۰ شرکت عرضه و عرضه کننده خدمات بعد از فروش خودرو در استان تهران، اظهار داشت: بر مبنای مصوبات شورایعالی استاندارد، این شرکت ها باید برای دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد الزامی برای خدمات خود از راه ثبت درخواست و رفتن به اداره کل استاندارد استان تهران اقدام نمایند.

1403/03/21
13:40:18
0.0 / 5
201
تگهای خبر: تولید , خدمات , شركت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد صدور اولین پروانه استاندارد الزامی خدمات بعد از فروش خودرو
نظر شما در مورد صدور اولین پروانه استاندارد الزامی خدمات بعد از فروش خودرو
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲