جزییات قمه کشی در بیمارستان

جزییات قمه کشی در بیمارستان به گزارش حراج کن، سردار یحیی الهی، بامدادان امروز، با اشاره به ورود اراذل و اوباش به بیمارستان ابن سینای دلفان، اظهار داشت: مأموران انتظامی با گزارش ورود اراذل به این بیمارستان بلا فاصله به محل این حادثه اعزام شدند.


به گزارش حراج کن، او با اشاره به فرار اراذل و اوباش از بیمارستان دلفان قبل از حضور مأموران پلیس، افزود: سه عامل شرارت این بیمارستان با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
به گزارش تسنیم، فرمانده انتظامی لرستان با بیان توقیف سه دستگاه خودروی اراذل در نورآباد، تاکید کرد: پلیس بدون چشم پوشی و با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.
جزییات قمه کشی اراذل و اوباش در بیمارستان ابن سینای دلفان حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری رییس کل دادگستری استان لرستان در رابطه با حمله ۲ نفر از اراذل و اوباش به بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان، اظهار داشت: ۲ فرد مهاجمی که در فیلم انتشار یافته مشاهده می شوند به سبب اختلافات شخصی با فردی وی را تعقیب کرده و در بیمارستان ابن سینا وی را مورد هجوم قرار می دهند.
وی ادامه داد: با ورود بموقع دادستانی شهرستان دلفان مهاجمان که سر و صورت خودرا نیز پوشانده بودند در کمتر از یک ساعت بعد از وقوع درگیری و با اقدامات فنی و دقیق شناسایی و دستگیر شدند.
رییس کل دادگستری استان لرستان اشاره کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که هدف از این اقدام فقط قدرت نمایی و ترساندن طرف مقابل با سلاح سرد بوده و موضوع دیگری مطرح نیست.
وی تصریح کرد: این درگیری کمتر از ۳۰ ثانیه به طول انجامیده و تمام ماجرای آن در همان فیلم کوتاه بوده و درگیری دیگری رخ نداده است.
شهواری اظهار داشت: مهاجمان هم اکنون در اختیار مقامات قضایی هستند و در بازداشت به سر می برند. تحقیقات درباره ی انگیزه های دیگر مهاجمان از این حمله مسلحانه همچنان ادامه دارد.
وی اشاره کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است و هر شخصی در هرجای استان مبادرت به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کند به شدت و بدون چشم پوشی با وی برخورد می شود.
گفتنی است؛ شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر گردید که در آن دو نفر با ورود به یکی از بخش های بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان با قمه و سلاح سرد به شخصی حمله کردند و بعد از چند ثانیه از محل گریختند. در این حمله به کسی لطمه نرسید.


1403/02/27
13:31:50
0.0 / 5
238
تگهای خبر: برند , حراج
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد جزییات قمه کشی در بیمارستان
نظر شما در مورد جزییات قمه کشی در بیمارستان
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳