پلیس ضد تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی

پلیس ضد تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی به گزارش حراج کن، دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر ضد تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همینطور مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می باشد.



به گزارش حراج کن، رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر ضد تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سالجاری اطلاع داد.

مهر در خبری نوشت: سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا اظهار داشت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر ضد تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همینطور مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می باشد.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این خصوص ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در مورد رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، آغاز به اجرای طرح کرده اند.

وی افزود: بر مبنای تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیشتر از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از جانب مجرمان سایبری به سبب کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می گردد و در واقع این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تکیه بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه مبحث را از راه شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.



منبع:

1403/02/08
19:39:45
0.0 / 5
297
تگهای خبر: تبلیغ , حراج , طلا , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد پلیس ضد تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی
نظر شما در مورد پلیس ضد تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵