سردار رادان:

در اربعین سال جاری رکوردها شکسته شد

در اربعین سال جاری رکوردها شکسته شد به گزارش حراج کن، تسنیم نوشت: فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: در راهپیمایی اربعین سال جاری شاهد شکسته شدن رکورد همه ساله هم در تعداد زائرین و هم در سرعت عمل و کیفیت خدمات فراجا به زائرین ایرانی و اتباع خارجی بوده ایم.



سردار احمدرضا رادان در مرز چذابه با اشاره به بازدید از تمامی مرزهای کشور گفت: در اربعین امسال خروج زوار از کشور از ۴ میلیون نفر عبور کرد و رکورد همه ساله شکسته شد و در بازگشت هم رکورد زده شد؛ امسال در کنار سرعت و دقت در خدمات دهی به دلدادگان و دلباختگان حسینی رکورد همه ساله زوار حسینی زده شد.

وی اضافه کرد: در این مسیرها که قرار می گیریم شاهد آن هستیم که همه با هر زبان و با هر قومیتی برای عشق اباعبدالله الحسین یک دل شده و این همدلی و همراهی یادآور روزهای دفاع مقدس و توسل های خالصانه به محضر اباعبدالله است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه، نکته قابل توجه اینجاست که درصد زیادی از زوار را جوانان تشکیل داده اند اشاره کرد: این مساله نشان از آنست که یک امت جوان در خط ولایت و عاشق به اباعبدالله هست که می توانند در راه حضرت حجت قرار بگیرد و این همان چیزی است که دشمن از آن می ترسد یعنی دشمن می ترسد از جوانی که معنا را بفهمد، مدلول را بفهمد، طریق را بفهمد و در طریق بتواند جانبازی کند.

این مقام ارشد انتظامی در کشور با اعلان اینکه حقیقت امر این است که در این پیاده روی عظیم اربعین نه فقط یک کشور، بلکه یک دنیا حول محور اباعبدالله با عنوان اربعین جمع شده اند، اشاره کرد: بیش از ۱۰ کشور از اتباع کشورهای مختلف از مسیر مرزهای ایران به سمت عراق رفته اند.

سردار رادان در خاتمه ضمن تشکر از دولت عراق برای همکاری استثنایی و بی نظیرشان، اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زوار اتباع از مرز های ایران راهی سرزمین دلدادگی شده اند.

۴۷۲۳۶



منبع:

1402/06/18
12:32:43
0.0 / 5
402
تگهای خبر: خدمات , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد در اربعین سال جاری رکوردها شکسته شد
نظر شما در مورد در اربعین سال جاری رکوردها شکسته شد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱