مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران:

پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رییس جمهور در عرصه لطمه های اجتماعی شود

پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رییس جمهور در عرصه لطمه های اجتماعی شود حراج کن: مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درباب اختیار ویژه دولت به شهردار تهران پیرامون لطمه های اجتماعی پایتخت توضیحاتی ارائه نمود.


احمد احمدی صدر در گفت و گو با ایسنا، درباره پیشنهاد شهرداری تهران درباره ی تولی گری لطمه های اجتماعی، اظهار داشت: شهرداری تهران پیشنهاد داده است که آقای زاکانی شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در عرصه لطمه های اجتماعی فعالیت کند.
وی با اعلان اینکه کلیات بحث پذیرفته شده، اما در مورد حدود اختیارات موضوع در کمیسیون های مربوطه درحال بررسی است، اظهار داشت: بنظر می رسد ظرف هفته های آتی این مساله نهایی شود.
وی با اعلان اینکه روز گذشته نیز معاونت حقوقی دولت قرار شد که این مساله را بررسی کند، اظهار داشت: ما پیشنهاد دادیم که تنها نظارت بر موضوع لطمه های اجتماعی کودکان کار، متکدیان، معتادان متجاهر و خانواده هایشان بر عهده شهرداری تهران گذاشته شود. البته دقت داشته باشید که ما نمی خواهیم ساختار و «عده و عده» به ما بدهند؛ بلکه ما می خواهیم به ریاست عالی اجتماعی کشور که رییس جمهور است پاسخگو باشیم و حتی این مهم در قالب قرارگاه اجتماعی فعلی فعال شود.
احمدی صدر در پاسخ به این پرسش که شهردار تهران می خواهد دستیار ویژه رییس جمهور در امور لطمه های اجتماعی فوق الذکر شهر تهران باشد؟ اظهار داشت: ما پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رییس جمهور در عرصه لطمه های ذکر شده باشد.




منبع:

1402/04/20
09:56:57
0.0 / 5
515
تگهای خبر: خدمات , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رییس جمهور در عرصه لطمه های اجتماعی شود
نظر شما در مورد پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رییس جمهور در عرصه لطمه های اجتماعی شود
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵