لزوم رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه

لزوم رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه به گزارش حراج کن، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در سومین نشست ستاد مدیریت بارش، ضرورت آمادگی بیشتر از پیش اعضای این ستاد برای کنترل و مدیریت بارش های زمستانه را مورد تاکید قرار داد.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، مهدی گلشنی در این نشست بر ضرورت آمادگی هرچه بیشتر اعضای ستاد برای کنترل وضعیت در ایام بارانی پیش ِرو تاکید کرد و اظهار داشت: شناسایی بموقع نقاط صدمه در روزهای بارش و رفع فوری مشکل از اهمیت و لزوم ویژه ای برخوردار می باشد.
رئیس ستاد مدیریت بارش ضمن اشاره به این که برخورداری و دسترسی به ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای بارندگی همچون حقوق شهروندی است، اظهار نمود: با وجود برخی محدودیت های موجود، تنظیم برنامه زمان بندی ویژه ساعات بارندگی در قسمت های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و اطلاع رسانی دقیق آن به مردم یکی از تکالیف اصلی این ستاد است.
گلشنی با یادآوری اهداف سه گانه ستاد مدیریت بارش بر لزوم رسیدگی به تجهیزات ترافیکی، تاکید کرد و اضافه کرد: نخستین ابزار کنترل ترافیک شهر هوشمند، دوربین های نظارتی است و با عنایت به نقش آنها در رفع گره های ترافیکی، بررسی، تعمیر و رفع مشکل این دوربین ها در ساعات بارندگی باید هر چه سریع تر انجام گیرد و رعایت ایمنی، آشکارسازی صحیح و شناسایی بموقع نقاط پرازدحام و حساس، اولویت بعدی این ستاد است.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران همینطور بر لزوم همفکری و هم افزایی بیشتر معاونت حمل و نقل و ترافیک با معاونت های خدمات شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران، تاکید کرد و اظهار داشت: اعضای این ستاد باید موضوعات مشترک با این دو معاونت را از قبل، احصاء، اعلام و بررسی نمایند تا در روزهای بارندگی هماهنگی های لازم به این منظور انجام شده باشد.
بنا براعلام روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ گفتنی است، در سومین جلسه ستاد مدیریت بارش، سرهنگ محمدرضا محمودوند نماینده پلیس راهور، محمدرضا شیخ بهائی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک و دیگر اعضای این ستاد شامل معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه و مدیران و نمایندگان سازمان ها و شرکتهای این معاونت حضور داشتند.




منبع:

1401/10/18
13:26:40
0.0 / 5
291
تگهای خبر: ابزار , اهدا , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد لزوم رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه
نظر شما در مورد لزوم رسیدگی به تجهیزات ترافیکی برای مدیریت بارش های زمستانه
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱