مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه هم غیرحضوری شد

مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه هم غیرحضوری شد به گزارش حراج کن، معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن اطلاع داد.


عابد ملکی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه باردیگر کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، اظهار داشت: مدارس تهران برای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.
وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، اظهار داشت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز یکشنبه با حضور اعضاء برگزار شد که با عنایت به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن به صورت غیر حضوری فعالیت کنند.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: مهدهای کودک و پیش دبستانی ها هم در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن تعطیل خواهد بود.
وی تصریح کرد: فعالیتهای ورزشی هم برای فردا و پس فردا ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می نماییم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده نمایند.
به قول ملکی، همینطور فروش طرح ترافیک در ایام دوشنبه و سه شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه های شن و ماسه هم تا روز چهارشنبه متوقف می شود.
وی افزود: روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دانش آموزان موافقت کنند.




منبع:

1401/09/20
15:04:53
0.0 / 5
495
تگهای خبر: فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه هم غیرحضوری شد
نظر شما در مورد مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه هم غیرحضوری شد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲