در شورای شهر تهران تصویب شد

گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی در شهرداری تهران

گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی در شهرداری تهران حراج کن: اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در مورد ˮاصلاحیه مصوبه گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجیˮ را به تصویب رساندند.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، اعضای شورای شهر تهران بامداد امروز بررسی لایحه شهرداری تهران در مورد" اصلاحیه مصوبه گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی" را روی میز بررسی قرار دادند و شربیانی عضو هیات رئیسه شورا در این زمینه اظهار داشت: سال هاست که وقتی لایحه ای از جانب شهرداری می آید معاونین به احترام مردم، به احترام نمایندگان مردم و جایگاه شورا به صحن می آیند و از لایحه مربوطه دفاع می کنند؛ ولی حالا پس از گذشت ۱۴ ماه هنوز معاونین این مساله را یاد نگرفته و بلکه برعکسش عمل می کنند به شکلی که لوایح می آید اما معاونین نه.
وی با اشاره به اینکه این مساله نه برای شورا و نه برای شهرداری خوب است، اظهار داشت: من شرمم می آید که بگویم لایحه درجه یک یا درجه دو نداریم چونکه همه کارها برای مردم است اما وقتی می بینیم که وقتی یک لایحه برای شهرداری، تشکیلات و اطرافیانتان مهمست همه می آیند، به آن لایحه درجه یک می گوییم اما برای لوایحی کسی نمی آید که با این نوع برخورد به آن لایحه درجه دو می گوییم.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هرکاری در باطن برای تضعیف شورا و اعتبار آن می کنید اشکالی ندارد اما ظاهر را حفظ کنید، افزود: شورای قوی، شهرداری و مدیریت شهری قوی خواهد داشت.
آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه در دفاع از این لایحه اظهار داشت: بر طبق این لایحه پیشنهاد شده که برای ارائه خدماتی که به اتباع خارجی داده می شود بهایی در نظر گرفته شود که بر این اساس پیشنهاد می شود برای خانوارهای یک یا دو نفره ۴۰۰ هزار تومان، سه یا چهار نفره ۵۰۰ هزار تومان و پنج نفر تا بیشتر ۶۰۰ هزار تومان دریافت شود و همین طور به شهرداری اجازه می دهد تا سقف ۵۰ درصد از درآمدهای این محل را برای مساعدت با تامین نیازهای مهاجرین طی تفاهم نامه ای در اختیار اداره کل اتباع استانداری قرار دهد.
وی افزود: این مهم در شهرهای اطراف تهران دریافت می شود و عدم دریافت این بهای خدمات در تهران، مشکل ساز شده بود.
به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، نهایتاً اعضای شورای شهر با رأی مثبت خود لایحه شهرداری تهران در مورد اصلاحیه مصوبه گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی را به تصویب رساندند.




منبع:

1401/07/24
21:53:10
0.0 / 5
251
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی در شهرداری تهران
نظر شما در مورد گرفتن بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی در شهرداری تهران
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳