استاندار تهران تاكید كرد:

ایجاد ظرفیت ۲۲ هزار نفری برای معتادین متجاهر تهران

ایجاد ظرفیت ۲۲ هزار نفری برای معتادین متجاهر تهران حراج کن: استاندار تهران از ایجاد ظرفیت 22 هزار نفری برای جمع آوری معتادان متجاهر در تهران آگاهی داد.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، محسن منصوری در آئین افتتاح سه مجتمع یاورشهر در تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از وعده هایی که مجموعه دولت و شهرداری تهران به مردم پایتخت داده بودند این بود که بتوانیم در فاصله زمانی مشخصی چهره شهر تهران را از وجود معتادان متجاهر پاک نماییم. کار سختی که ابعاد مختلف امنیتی، اجتماعی و... را در بر می گیرد و نیازمند برنامه ریزی دقیقی است.
وی افزود: ظرفیت خوبی برای نگهداری معتادان متجاهر ظرف هشت ماه گذشته ایجاد شده، به گونه ای که هشت ماه پیش ظرفیت ۱۰۰۰ نفری در این عرصه وجود داشت اما امروز با همت دستگاه های مختلف به حدود ۲۰ هزار نفر رسیده است که البته با شروع به کار سه مجموعه امروز ۱۷۵۰ نفر به این ظرفیت اضافه خواهد شد.
استاندار تهران اشاره کرد: برمبنای پیش بینی انجام شده حدود ۲۵ تا ۲۶ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد که البته این اعداد دقیق نیست. بدین سان حدود پنج تا شش هزار نفر کمبود ظرفیت وجود دارد که اساسا با تلاش و همکاری و تعامل شکل گرفته به این سقف مورد نیاز دست پیدا خواهیم کرد.
وی افزود: این گام نخست است و قدم های بعدی یعنی بازاجتماعی کردن افراد و اقدامات فرهنگی موضوع دیگری است که در دستور کار قرار گرفته است. تجهیزات و ظرفیت لازم ایجاد خواهد شد و تا امروز نیز ظرفیت ۲۲ هزار نفری به وجود آمده است.
در بخش دیگری از این مراسم محسن منصوری استاندار تهران اضافه کرد: اعتبارات بسیاری برای گروه هایی که مقابل ایران کار می کنند صرف شده است و مسئولان سیاسی کشورها درحال اظهار نظر مقابل ایران هستند.
وی اشاره کرد: ممکنست تک حرکت هایی رخ دهد اما آرامش نسبی وجود دارد و دشمنان اغتشاشات مجازی را در بی بی سی و سایر شبکه های جیره خوار راه انداخته اند اما کشور ما از خطرات بسیاری عبور کرده است.
به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، محمد عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور نیز در آئین افتتاح سه مجتمع یاورشهر در تهران، اظهار داشت: از شهرداری و استانداری تهران بابت تلاشی که برای حل موضوعات اجتماعی شهر تهران انجام می دهند قدردانی می کنم. آنچه که در این ایام بیش از هر چیزی مورد توجه قرار گرفته است وحدت است. با اهمیت ترین پیام عزت آفرین امروز در افتتاح این سه مرکز همتی است که بکار گرفته شده است.
وی افزود: از خدمات باارزش شهرداری تهران و شورای شهر که انصافا می توان اظهار داشت: پاسدار عزت انقلاب اسلامی هستند قدردانی می کنم. با روی کار آمدن دولت مردمی آقای رئیسی تاکید می نماییم که هر چه دشمنان دنبال توسعه باشند ما وحدت خودرا حفظ خواهیم کرد. به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا،





منبع:

1401/07/17
14:47:04
0.0 / 5
308
تگهای خبر: ارز , خدمات , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد ایجاد ظرفیت ۲۲ هزار نفری برای معتادین متجاهر تهران
نظر شما در مورد ایجاد ظرفیت ۲۲ هزار نفری برای معتادین متجاهر تهران
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲