معاون استاندار تهران خبر داد

ایجاد ۴۰۰۰ ظرفیت جدید برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران

ایجاد ۴۰۰۰ ظرفیت جدید برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران به گزارش حراج کن معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران از ایجاد ۴۰۰۰ نفر ظرفیت جدید برای جمع آوری معتادین متجاهر در تهران ظرف هفت ماه گذشته اطلاع داد.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، جوهری در مراسم راه اندازی ۶ مرکز گروه خاص و منع پذیرش صدمه دیدگان اجتماعی، اظهار داشت: تلاشهایی ظرف هفت ماه گذشته از جانب قرارگاه اجتماعی انجام شده و حاصل آن هم اقدامات موثری است که در حوزه جمع آوری معتادین متجاهر شاهد می باشیم.
وی افزود: زمانی کار در استان و شهر تهران شروع شد که چند سال بود حتی یک نفر افزایش ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر انجام نشده بود این در حالیست که تهران بیشتر از ۵۰ درصد معتادین متجاهر کل کشور را در خود جای داده است.
جوهری ضمن اشاره به هم افزایی صورت گرفته در قرارگاه اجتماعی و پیگیری وظایف و تکالیف دستگاههای حاضر در قرارگاه اظهار داشت: در ۱۶ فرمانداری استان تهران، فرمانداران بعنوان روسای قرارگاههای اجتماعی شهرستانی جلسات را تشکیل دادند و وظایف موجود را بر عهده گرفتند. نتیجه اقدامات این شد که در هفت ماه گذشته ۴۰۰۰ ظرفیت جدید در استان تهران افزوده شد و این مهم با همت همه دستگاهها بخصوص شهرداری تهران محقق شد.
به قول معاون استاندار تهران، ظرف چهار ماه آینده هم ۴۰۰۰ ظرفیت دیگر برای تهران ایجاد خواهد شد و با تحقق ظرفیت ۲۲ هزار نفری در تهران برای جمع آوری معتادان متجاهر، هدفگذاری عاری کردن چهره شهر تهران از معتادین متجاهر قابل اجرا خواهد بود تا روزی را شاهد باشیم که دیگر معتاد متجاهری در شهر تهران وجود نداشته باشد.
جوهری تصریح کرد: شش مرکزی که امروز افتتاح می شود در راه حل معضلات جمع آوری معتادان متجاهر ویژه افراد منع پذیرش بوجود آمده است. بعد از بحث و بررسی موانع موجود رفع و مرکزهای تخصصی برای این افراد راه اندازی شد، کار بزرگی که به فصل الهی امروز در تهران محقق شده است.




منبع:

1401/05/02
09:14:21
0.0 / 5
383
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد ایجاد ۴۰۰۰ ظرفیت جدید برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران
نظر شما در مورد ایجاد ۴۰۰۰ ظرفیت جدید برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲