مهر خبر می دهد؛

بازگشت دلال های یارانه بگیر به میدان فردوسی

بازگشت دلال های یارانه بگیر به میدان فردوسی به گزارش حراج کن بررسی های میدانی خبرنگار مهر نشان داده است همزمان با نوسانی شدن قیمت توافقی و بانکی ارز در صرافی ها، صف های انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی ها صف کشیده اند.



به گزارش حراج کن به نقل از مهر؛ با آغاز معاملات بازار ارز در روز جاری الان در حالی این بازار با نوسانی شدن نرخ توافقی ارز در صرافی ها روبرو شده که عرضه اسکناس دلار به نرخ صرافی بانکی منجر به شکل گیری صف طویلی از مردم کوچه و خیابان در مقابل این صرافی ها شده است.
بررسی های میدانی خبرنگار مهر، نشان داده است قبل از ظهر امروز به ازای هر نفر تعداد ۲۰۰۰ اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و الان تا لحظه انتشار این خبر به قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان بعنوان قیمت ارز مسافرتی که علاوه بر پاسپورت، ویزا لیبل دار و برگه عوارض خروج از کشور را دارا باشند، فروخته می شود. در غیر این صورت به ازای هر پاسپورت تنها ۳۰۰ عدد اسکناس با نرخ مسافرتی فروخته می شود.
این در حالی است که نرخ هر اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی برای صرافی ها هم الان ۳۱ هزار تومان به فروش می رسد.
به گزارش حراج کن به نقل از مهر نرخ ارز توافقی در صرافی روز گذشته ۳۱ هزار و ۵۰ تومان بسته شده بود. در بازار آزاد اما نرخ هر اسکناس دلار در محدوده ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شود.
بازگشت مجدد مردم کوچه و خیابان در مقابل صرافی ها که اغلب به دنبال سود ناشی از ما به تفاوت نرخ نرخ ارز بانکی با نرخ ارز بازار آزاد هستند در حالی است که بانک مرکزی در بازار بین بانکی هم از افزایش محسوس نرخ سود خبر می دهد.
عکس های موبایلی زیر در بررسی های میدانی امروز بامداد در حوالی میدان فردوسی تهران گرفته شده است:



1401/04/12
17:10:04
0.0 / 5
347
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد بازگشت دلال های یارانه بگیر به میدان فردوسی
نظر شما در مورد بازگشت دلال های یارانه بگیر به میدان فردوسی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵