امام جمعه تبریز:

ضرورت برخورد با گرانفروشی

ضرورت برخورد با گرانفروشی به گزارش حراج کن امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت برخورد با گرانفروشان اصرار کرد و اظهار داشت: باید نابسامانی های بازار اختتام پذیرد و قیمت ها کنترل شود.



به گزارش حراج کن به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ درباره ارتش و نام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت های فرمانده معظم کل قوا و با تاکید بر آخرین تجهیزات دفاعی و نظامی محبوب مردم است.
امام جمعه تبریز با تاکید بر این که نیروهای ارتش در حقیقت لباس عزت و شرف بر تن دارند، اضافه کرد: عده ای ناآگاه در ماه های ابتدایی انقلاب اسلامی سر ناسازگاری با ارتش کرده و در پی حذف آن بودند.
ارتش مایه عزت و افتخار کشور است
آل هاشم همین طور با اشاره به این که شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب موجب شد ارتش خودرا فدایی ملت بداند، افزود: مردم شعار ملت فدای ارتش را در خیابان ها طنین انداز کردند چونکه ارتش مایه عزت و افتخار کشور بوده و هست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اعلان اینکه اولین شهید ترور تاریخ انقلاب اسلامی امیر سپهبد قرنی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: همین موضوع حقانیت ارتش را نشان میدهد.
آل هاشم با یادآوری رشادت ها و فداکاری های ارتش در همه دوران ها خصوصاً دفاع مقدس، اظهار داشت: ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته این حمایت های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است تا جایی که مقام رهبری این ارتش را ارتش حزب الله و شجره طیبه نامگذاری کردند.
رمز پیروزی نیروهای مسلح وحدت است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این که رمز پیروزی نیروهای مسلح وحدت است، اضافه کرد: امروز به حضور نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در تمام عرصه ها در کنار هم افتخار می نماییم.
وی سپس با اشاره به ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: یکی از راه های رسیدن به عدالت مبارزه با فقر و فساد به ویژه فساد اقتصادیست.
آل هاشم همین طور سوء استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی را یکی از زمینه های فساد اقتصادی دانست.
وی اضافه کرد: روند اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از زمان ابلاغ آن توسط مقام معظم رهبری تابحال مطلوب نبوده است و مصلحت کشور ایجاب می کند که اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی اجرا شود.
ضرورت توجه به رونق تولید و اشتغال زایی
وی با اعلان اینکه بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد، اظهار داشت: برخی ها کارخانه ای را خریداری و به بهانه های مختلف کارخانه را تعطیل و کارگران را بیکار و صاحب زمینهای میلیاردی کارخانه و عوامل آن می شوند.
آل هاشم بر ضرورت توجه به رونق تولید و اشتغال زایی اصرار کرد و اظهار داشت: با واگذاری کارخانه ها به افراد دارای صلاحیت زمینه رونق تولید و جهش تولید و اشتغال زایی فراهم می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت برخورد با گرانفروشان اصرار کرد و اظهار داشت: باید نابسامانی های بازار اختتام پذیرد و قیمت ها کنترل شود.
وی با اعلان اینکه دست های برای تضعیف نظام و دولت در کار است، اضافه کرد: پشت پرده گرانی های اخیر بررسی و دلیلهای آن شناسایی و اعلام گردد.


منبع:

1401/01/28
07:53:03
0.0 / 5
429
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد ضرورت برخورد با گرانفروشی
نظر شما در مورد ضرورت برخورد با گرانفروشی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳