راهنمای انتخاب مقصد برای سفر در تعطیلات

راهنمای انتخاب مقصد برای سفر در تعطیلات حراج کن: ما در این مطلب کوشیدیم راهنمای مفیدی برای یک سفر مفرح چند روزه به بخش شمالی کشور در اختیارتان قرار دهیم.



به گزارش حراج کن به نقل از مهر، یکی از چالش های همیشگی مسافران قبل از شروع تعطیلات پیدا کردن مقصد سفر است. زمانی که نمی دانی به دل جاده ها و سواحل شلوغ شمالی بروی و یا گرمای جنوب را به جان بخری! ما در این مطلب تلاش کردیم راهنمای مفیدی برای یک سفر مفرح چند روزه به بخش شمالی کشور در اختیارتان قرار دهیم. البته که بستگی به طبع و سلیقه ی شما دارد و در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید، اما از آن جایی که این طور مواقع معمولا بین اعضای خانواده بر سر اجاره ویلا شمال و یا اجاره سوئیت در کیش کشمکش پیش می آید، یک راهنمایی و تلنگر کوچک می تواند انتخاب را آسان تر کند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید برای سفرتان برنامه ریزی کنید.
۱. چمدان هایتان را ببندید و آماده ی یک سفر هیجان انگیز به کردان شوید.
این روستای ییلاقی از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است که در ۶۵ کیلومتری غرب تهران و ۲۵ کیلومتری کرج واقع شده است. برای سفر به کردان از هر جایی که هستید باید خویش را به آزادراه کرج قزوین برسانید. برای همین بود که گفتم راهی تهران شوید. برای کسانی که از سمت تهران سفر می کنند، پس از گذشتن از کرج در سمت راست، تابلو کردان را مشاهده خواهند کرد که بعد از سپری کردن چند کیلومتر وارد این روستای بکر و زیبا می شوند.
مهم ترین دلیل پیشنهاد سفر به کردان، طبیعت بی بدیل آن است، وجود درختان پر شاخ و برگ، باغ های میوه، نسیم روح بخش هوا و رودخانه پر آبش هر جنبنده ای را سر کِیف می آورد. پس دیگر صبر جایز نیست. هرچه سریعتر برای اجاره ویلا در کردان دست بجنبانید.
این روستای کوچک با طبیعتی بکر که در دل خود زیبایی هایی بزرگ دارد، مقصدی منحصر به فرد برای مسافران و گردشگران است. پس از تهران، سفر به کردان می تواند چه از لحاظ نزدیکی و چه از لحاظ گذراندن روزی بسیار خاطره انگیز در محیطی دل انگیز، فوق العاده مناسب باشد. شما می توانید برای گذراندن یک سفر یک روزه ی بین راهی، بخصوص اگر در بهار و تعطیلات نوروزی، برنامه ای برای سفر به این روستا بچینید. بهتر است بی درنگ دست به کار شوید.
۲. برای مقصد اصلی آماده شوید، به رامسر می رویم.
به سمت اتوبان کرج بروید. بعد از پیمودن ۲۸ کیلومتر، به بخشی از جاده چالوس می رسید؛ که امکان پارک خودرویتان در کنار سد کرج وجود دارد. در کیلومتر ۳۸، به مکانی زیبا، در حوالی روستایِ لیلستان، می رسید. می توانید این حوالی را برای یک اتراق لذت بخش انتخاب کنید.
در کیلومتر ۷۳ به تونل کندوان می رسید. دیگر لازم نیست بگویم که یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین بخش های سفرتان همین گذر از تونل کندوان و جیغ های بنفش است. حسابی خودتان را تخلیه کنید.
در کیلومتر ۱۲۹ تابلویِ آزادراه چالوس را مشاهده می کنید. پس از گذراندن ۱۹ کیلومتر تابلوی تنکابن را پیش رویتان می بینید. به طرف تنکابن بپیچید. در کیلومتر ۱۶۰ به یک تقاطع می رسید و با گذر از این تقاطع رامسر زیبا پیش چشمانتان رخ نمایی می کند.
در ایران هیچ شهری جز رامسر وجود ندارد که حدفاصل بین کوه و دریا نزدیک به هم باشد و در فصل بهار همه از بوی خوش شکوفه ها مست شوند!
از دیدنی های این شهر زیبا که می توانید از آنها دیدن کنید میتوان به جواهرده، جنگل های دالخانی، ییلاق گرسماسر، تله کابین رامسر، دریاچه قو، قلعه مارکوه، آبشار ایج و بسیاری جاذبه های طبیعی و اعجاب انگیز دیگر اشاره نمود.
لیدوماتریپ، درگاهی مطمئن برای رزرو اقامتگاه

یکی از دغدغه های همیشگی مسافران قبل از سفر، انتخاب اقامتگاه مناسب می باشد. وب سایت گردشگری لیدوماتریپ یکی از سامانه های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه است که چندین سال است در این حوزه فعالیت می کند تلاش دارد بهترین اقامتگاه ها را در بهترین وضعیت پیش روی مسافران قرار دهد. شما می توانید با رفتن به صفحه لیدوماتری همه ی انواع اقامتگاه موجود بر روی سایت شامل هتل، هتل آپارتمان، بوم گردی، ویلا، سوئیت و … را به همراه تصاویر و اطلاعات کامل مشاهده کنید و پس از بررسی و مقایسه، مناسب ترین گزینه برای اقامتتان را انتخاب و رزرو کنید.
لازم به ذکر است رزرو اولیه کاملاً مجانی بوده و تا وقتی که از انتخاب خود مطمئن نشده باشید نیازی به پرداخت هزینه نیست. پشتیبانان لیدوما هم همه روزه و در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران هستند و تا آخر سفر شما را همراهی می کنند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1401/01/27
19:52:02
0.0 / 5
497
تگهای خبر: آنلاین , پرداخت , طلا , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد راهنمای انتخاب مقصد برای سفر در تعطیلات
نظر شما در مورد راهنمای انتخاب مقصد برای سفر در تعطیلات
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵