بازدید وزیر کشور از خط ۲ متروی کرج

بازدید وزیر کشور از خط ۲ متروی کرج وزیر کشور امروز از خط مترو کرج بازدید کرد و ضمن اشاره به اختلافات پیمانکار و کارفرما در این پروژه اظهار داشت: پیمانکار این خط تجهیزاتی را از خارج کشور وارد کرده بود و این در شرایطی است که توان ساخت این تجهیزات در داخل وجود داشت؛ بنابراین وزارت صمت به درستی ایراداتی را نسبت به این مورد گرفته و باید این مسئله حل شود.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، وحیدی امروز در حاشیه بازدید از خط ۲ مترو کرج با اشاره به اینکه این خط حدود ۱۴.۹ کیلومتر است و در کرج واقع شده و ۱۰ ایستگاه برای آن پیشبینی شده، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مجموع ایستگاه ها حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد است و در کل خط، ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است که بهره برداری از آن کمک چندانی به مردم و کاهش ترافیک نمی کند و باید تلاش شود تا این خط هرچه زودتر راه اندازی شود.

وی ادامه داد: البته اختلاف میان پیمانکار و کارفرما وجود دارد و این اختلاف باعث توقف کار شده و بایستی این اختلافات حل شود تا تحرک بیشتری در ساخت این خط ایجاد شود و اگر بتوانند سرمایه گذار پیدا کنند، کار با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پیمانکار، تجهیزاتی را از خارج کشور وارد کرده بود و این در شرایطی است که توان ساخت این تجهیزات در داخل وجود داشت، اظهار داشت: بنابراین وزارت صمت به درستی ایراداتی را نسبت به این مورد گرفته و باید این مسئله حل شود.

وحیدی تصریح کرد: پیمانکار برای دپوی تجهیزات، نیازمند زمینی در حدود ۲۵ هکتار است و برای تأمین آن باید با مسؤلان یک دانشگاه رایزنی شود.




1401/01/19
12:11:43
0.0 / 5
488
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد بازدید وزیر کشور از خط ۲ متروی کرج
نظر شما در مورد بازدید وزیر کشور از خط ۲ متروی کرج
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳