انتصاب های جدید در شهرداری تهران

انتصاب های جدید در شهرداری تهران حراج کن: با حکم شهردار تهران، ابوالفضل فلاح بعنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و علی نصیری بعنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب شدند.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا- به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی ابوالفضل فلاح را بعنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب نمود.
قبل از این عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بود.
در قسمتی از حکم زاکانی به ابوالفضل فلاح آمده است: "امید است با استعانت از پروردگار متعال و در امتداد تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت های مردمی، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید."


بدین سبب گزارش، علیرضا زاکانی همین طور در حکمی علی نصیری را بعنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب نمود.
قبل از این رضا کرمی محمدی عهده دار این مسئولیت بود.
در قسمتی از حکم زاکانی به علی نصیری آمده است" امید است با استعانت از پروردگار متعال و در امتداد تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت های مردمی، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید."






منبع:

1400/06/19
13:39:31
0.0 / 5
380
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد انتصاب های جدید در شهرداری تهران
نظر شما در مورد انتصاب های جدید در شهرداری تهران
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳