معاون وزیر كشور عنوان كرد

اعلام مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ناقض مصوبات ستاد ملی و قرارگاه به دادستانی کل کشور

اعلام مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ناقض مصوبات ستاد ملی و قرارگاه به دادستانی کل کشور حراج کن: معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهان چاره جویی برای اصلاح رویه عادی انگاری رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جانب قاطبه مردم، با همکاری متخصصین دانشگاهی شد.


به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا، دین پرست در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهان اجرای بند (۸) مصوبات هشتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.
طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در بند (۸) مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی، نسبت به انجام موارد زیراقدام نماید:
۱- ضمن مرور دقیقی بر مجموعه مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی، در زمینه اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی و منتهی به بندهای (۴) و (۷) مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی، ظرف ۷۲ ساعت، گزارش دقیقی از مجموعه اقدامات خودرا به همراه موانع احتمالی موجود در راه ماموریت ها، به قرارگاه عملیاتی منعکس نماید.
۲- فهرست مشخصات تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ناقض مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی در زمینه وظایف و تکالیف آن کمیته، برای برخورد قانونی، بصورت مستند و مستدل، به دادستانی کل کشور ارجاع و مراتب تا حصول نتیجه، مورد پیگیری قرار گیرد.
۳-چاره جویی برای اصلاح رویه عادی انگاری رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جانب قاطبه مردم، با همکاری متخصصین دانشگاهی و...
۴-۸- ایجاد حساسیت های لازم، نسبت به بیماری کرونا، با هدف تغییر نگرش در مردم و ترغیب افراد به رعایت پروتکلهای بهداشتی و مشارکت در طرح واکسیناسیون ملی."




منبع:

1400/05/25
14:12:52
0.0 / 5
6194
تگهای خبر: ارز , طلا , كشور , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد اعلام مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ناقض مصوبات ستاد ملی و قرارگاه به دادستانی کل کشور
نظر شما در مورد اعلام مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ناقض مصوبات ستاد ملی و قرارگاه به دادستانی کل کشور
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲