مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور خبر داد:

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی در ۷ اردیبهشت ماه اطلاع داد.



به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی اطلاع داد و اظهار داشت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف همچون آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری ها و صنفی)، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و ویژه، تاکسی های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی های برون شهری، ناوگان زیر پوشش آرامستان ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

وی اضافه کرد: سهمیه اسفندماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال می باشد که در ۷ اردیبهشت ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در ارتباط با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می گردد و آنها صرفاً در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با رفتن به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همینطور تاریخچه استفاده از این اعتبار آگاه شوند.





منبع:

1400/02/08
11:57:18
0.0 / 5
266
تگهای خبر: بانك , پرداخت , طلا , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی
نظر شما در مورد واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴