رفع تصرف ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی دماوند

رفع تصرف ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی دماوند حراج کن: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف 5000 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک های کاجان و تمیسیان خبرداد.



به گزارش حراج کن به نقل از ایسنا جمشید جویباری اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند حین گشت زنی و رصد و پایش عرصه های ملی متوجه شدند افرادی سودجو به قصد تصرف و سو استفاده از اراضی ملی مبادرت به کاشت نهال های چندساله کرده اند که بلافاصله عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی وارد عمل شدند و اقدامات قانونی برای رفع تصرفات را انجام دادند.

وی افزود: در همین ارتباط پرونده های تخلف برای متعرضان به عرصه های ملی تشکیل شده است و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در ادامه اظهار داشت: عرصه های منابع طبیعی جزو ثروت های بین نسلی و متعلق به نسل حاضر و آیندگان است که در این خصوص حفاظت و مراقبت از این منابع باارزش وظیفه ای همگانی تلقی می شود.

جویباری تاکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی از وظایف اصلی و اولویت دار مجموعه منابع طبیعی شمرده می شود و در این ارتباط بدون هیچ اغماضی با متخلفان و سودجویان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، مراتب را فوراً بوسیله شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

تقدیر دادستان دماوند از منابع طبیعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران محمد تقی تقی زاده - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند - به خاطر اقدامات و کوشش های صورت گرفته از طرف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند درباب حفظ و حراست از اراضی ملی، این اداره را مورد تقدیر قرارداد و طی مراسمی این تقدیر نامه به جمشید جویباری - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند - اهدا شد.





منبع:

1399/11/29
23:06:20
0.0 / 5
830
تگهای خبر: ارز , اهدا , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد رفع تصرف ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی دماوند
نظر شما در مورد رفع تصرف ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی دماوند
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱