راهنمای انتخاب اتوبار در تهران

راهنمای انتخاب اتوبار در تهران حراج كن: اسباب كشی و جابجایی محل سكونت و یا محل كار جدا از جذابیت و هیجانی كه به همراه دارد، كار بسیار خسته كننده و پر از استرس است.


به گزارش حراج كن به نقل از مهر، با انتخاب خوب یك شركت باربری می توانید این فرایند را بدون مشكل پشت سر بگذارید. اما كه چگونه یك شركت باربری و اتوبار معتبر پیدا نماییم و چه فاكتورهایی برای انتخاب در نظر بگیریم. در ادامه به بعضی از شاخص های بهترین شركتهای اتوبار و بابری شهری اشاره ای می نماییم و در ارتباط با روند اسباب كشی و بسته بندی لوازم منزل توسط اتوبار فدك بار توضیحاتی عرضه می شود.
با توسعه روزافزون مناطق شهر تهران، خیلی مهم می باشد كه بتوانید اتوباری مطمئن پیدا كنید كه بتوانید با خیالی آسوده به خدمات و پرسنل آن اعتماد كرده و صفر تا صد اسباب كشی خویش را به آن بسپارید. اتوبار فدك با بیشتر از ۲ دهه سابقه درخشان و تجربه در تمامی مناطق تهران بویژه در غرب تهران و شمال تهران خدمات ارزشمند خویش را در مورد باربری می تواند این اطمینان را به شما تقدیم كند.. اتوبار فدك توسط تیم تخصصی خود از آغاز اسباب كشی شما تا آخر با شما می باشد. خدمت ما از بسته بندی حرفه ای اسباب گرفته تا حمل آن به كامیون و تحویل اثاثیه سالم در مقصد رضایت خاطر شما جلب خواهد نمود. اخلاق حرفه ای و معتمد بودن كارگران مهمترین شرط برای حرفه باربری می باشد چونكه در طول اسباب كشی تمام اسباب و وسایل مردم كه می تواند بسیار پرارزش هم باشد زیر دست كارگران می رود و تخلف یا سهل انگاری آنها باعث عدم رضایت مشتری خواهد شد. تمامی كارگران، رانندگان و پرسنل اتوبار فدك بسیار اخلاق مدار، متعهد، حرفه ای و خوش برخورد هستند. و از این بابت هم رضایت شما را جلب خواهیم كرد.
اتوبار شمال تهران
فدك بار در شمال تهران با سابقه چشم گیری داشته و در سال های گذشته توانسته اعتماد افراد زیادی را در عرضه خدمات به خود جلب كرده و در عرضه خدمات بسته بندی لوازم و جابجایی آنها پیشتاز شده است. شركت فدك بار با عرضه خدمات خود از قبیل كارگران و رانندگان با تجربه، تضمین بیمه و سلامت لوازم، قیمت های بسیار مناسب و موارد بسیار دیگری راه شما راه برای یك اسباب كشی بی دردسر و بی استرس فراهم می كند
اتوبار غرب تهرانفدك بار در غرب تهران با عرضه خدمات بی نظیر خود توانسته جایگاه مناسبی در منطقه غرب تهران برای خود پیدا كند. پرسنل آموزش دیده، رانندگان با تجربه، تضمین بیمه، وسلامت لوازم، قیمت های مناسب و موارد دیگر توانسته شرایط را برای یك اسباب كشی بی دردس و بدون استرس فراهم نماید

بسته بندی لوازم منزل
یكی از اساسی ترین نكاتی كه ما از دیگران جدا می سازد، دقت بسیار بالا در امربسته بندی كه نقش مهم و اساسی در افزایش امنیت و حفظ سلامت كالای شما را دارد. رعایت استاندارد و اصول بسته بندی با پوشش مقاومتی مناسب می تواند باعث كاهش صدمه كالا و اثاثیه منزل شما گردد.
شركت فدك با اعزام پرسنل آموزش دیده و با تجربه برای بسته بندی، نصب و راه اندازی لوازم ضروری منزل شما را تا آخر جابجایی و اسباب كشی یاری و همراهی خواهد كرد
قیمت ها و تعرفه های باربری در اتوبار فدك
در اتوبار فدك، طبق تعرفه اتحادیه حمل و نقل كالای درون شهری و برون شهری استان تهران و حومه قیمت كامیون های ۶ متری بر اساس ۳ ساعت محاسبه می شود و پس از آن هر یك ساعت اضافه محاسبه می گردد و زمان شروع ساعت از درب منزل تا زمان تخلیه بار می باشد. در ضمن هر سرویس برای یك مرتبه بارگیری و تخلیه می باشد. ماشین های فدك بار شامل نیسان، وانت پیكان و مینی بار می باشد.

چند نكته و ترفند برای كاهش هزینه اسباب كشی
۱- روز اسباب كشی را وسط هفته انتخاب كنید. ساده ترین راه برای كاهش هزینه ها این است كه وسط هفته اسباب كشی كنید. آخر هفته هم هزینه شركت باربری گران تر است و هم ترافیك شدید وقت بیشتری برای جابجایی وسایل می گیرد.
۲- كارتن ها را با یادداشت و برچسب های رنگی از هم متمایز كنید. با این كار كاملاً مشخص می شود كه كدام كارتن باید در كجا قرار بگیرد و هر كارتنی را كه زودتر لازم دارید می توانید شناسایی كرده و فقط همان را باز كنید.
۳- وسایل سنگین را در كارتن های كوچك بسته بندی كنید. در صورتی كه به نظر می رسد كارتن های بزرگ برای وسایل سنگین مناسب تر هستند، ولی بهترین حالت این است كه آنها را در كارتن كوچك بسته بندی كنید. این كار نه تنها حمل و جابجایی آنها را راحت تر می كند، بلكه احتمال زمین افتادن، شكستن و صدمه دیدن شأن هم به صفر می رسد.
۴- جای پارك برای كامیون حمل لوازم را مشخص كنید. از قبل تصمیم بگیرید كه كامیون باربری كجا باید مستقر شود. فراموش نكنید به جهت اینكه هزینه ها بالا نرود نباید زمان را از دست بدهید. اگر پرسنل باربری مجبور شوند برای پیدا كردن جای پارك كامیون مناسب زمان بگذارند، اساسا هزینه شما هم بالاتر خواهد رفت.
جهت مشاوره مجانی نقل مكان و اسباب كشی و بسته بندی لوازم منزل می توانید با كارشناسان ما در فدك بار با شماره تلفن ۱۷۷۰ تماس بگیرد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1398/12/25
21:41:07
5.0 / 5
3634
تگهای خبر: ارز , تجربه , خدمات , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد راهنمای انتخاب اتوبار در تهران
نظر شما در مورد راهنمای انتخاب اتوبار در تهران
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱