برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران در ۳ شهریور

برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران در ۳ شهریور حراج كن: سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورا برای سال سوم، در نخستین جلسه پس از اختتام تعطیلات تابستانی آگاهی داد.


علی اعطا در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: جلسه آینده شورای شهر تهران در سوم شهریورماه و پس از تعطیلات دو هفته ای برگزار می شود و بنا به دستورجلسه، در جلسه سوم شهریورماه، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران برای سال سوم برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینكه انتخابات برای تعیین رئیس، دو منشی، نایب رییس و سخنگو انجام می شود، افزود: بر طبق بخشنامه شورای شهر، انتخابات هر ساله می بایست اجرا شود اما در مورد سخنگو انتخابات هر دو سال یكبار است اما تابحال هیچ یك از اعضا اعلام كاندیداتوری قطعی برای مسئولیت های مشخصی نكرده اند.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینكه دو سناریو در مورد انتخابات هیات رئیسه مطرح است كه هنوز در مورد آن به جمع بندی نرسیدیم، اظهار داشت: در جلسه هم اندیشی اخیر شورای شهر، بعضی از اعضای شورای شهر معتقدند كه از آنجایی كه هیات رئیسه فعلی دارای تجربه اداره شورا در دو سال قبل هستند، همین تركیب در هیات رئیسه باقی بمانند اما برخی دیگر از اعضا نیز عنوان كردند همكاران جدیدی با ایده های جدید وارد هیات رییسه شوند.
اعطا با اشاره به اینكه هنوز هیچ یك از اعضای شورا كاندیداتوری قطعی خودرا در انتخابات هیات رئیسه برای مسئولیت مشخصی اعلام نكرده اند، اظهار نمود: البته با نزدیك شدن به زمان انتخابات امكان دارد اعلام آمادگی كنند.




منبع:

1398/05/21
15:37:51
5.0 / 5
4476
تگهای خبر: تجربه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران در ۳ شهریور
نظر شما در مورد برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران در ۳ شهریور
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳