استاندار تهران خبر داد

توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید، نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد

توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید، نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد حراج كن: به دنبال پلمب دو مدرسه توسط بنیاد شهید و احتمال پلمب 9 مدرسه دولتی دیگر در پایتخت، استاندار تهران با تاكید بر توقف پلمپ مدارس در تهران اظهار داشت: نقدینگی لازم برای خرید این مدارس وجود دارد و بزودی مشكل را حل خواهیم كرد.


انوشیروان محسنی بندپی در گفت گو با ایسنا، اظهار داشت: پلمب مدارس در تهران توسط بنیاد شهید متوقف شده و مدرسه دیگری پلمب نخواهد شد تا ما در مدت كوتاهی این مشكل را حل نماییم.
وی اشاره كرد: اساسا در مورد دو مدرسه پلمب شده نیز رایزنی خواهیم كرد كه این مدارس توسط بنیاد باز شود و مشكلی برای ثبت نام و تحصیل دانش اموزان ایجاد نشود.
وی ادامه داد: هم اكنون نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد و در حقیقت آموزش و پرورش می خواهد این مدارس بخرد و بنیاد هم می خواهد بفروشد اما باید در نحوه خرید توافقی را ایجاد نماییم. بی شك با عنایت به وجود منابع لازم برای خرید این مدارس بزودی توافق نحوه خرید را ایجاد می نماییم تا این مشكل در كمترین زمان ممكن حل شود.
به گزارش حراج كن به نقل از ایسنا، روز سه شنبه هفته گذشته یازدهم تیرماه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پلمب دو مدرسه دولتی تهران توسط بنیاد شهید آگاهی داده بود و علت پلمپ این مدارس را مسائل مالی عنوان كرده بود.
وی پیرو خبری در خصوص احتمال پلمب ۱۱ مدرسه قلع و قمعی دارای مالك حقوقی در تهران (بنیاد شهید) و سرگردانی ۸۰۰۰ دانش آموز به دنبال این اقدام اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته دو مدرسه ابتدایی دخترانه "زیوری" در منطقه ۲ و مدرسه پسرانه "شهدای هسته ای" در منطقه ۳ پلمب شدند. همه ما در حال تلاشیم تا مشكلات مربوط هرچه زودتر حل شوند، حتی ظاهرا نهادهای بالاتر برای حل معضل ورود كرده اند و امیدواریم مشكل این دو مدرسه نیز حل شود.




منبع:

1398/04/14
15:14:59
5.0 / 5
4722
تگهای خبر: خرید , طلا , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید، نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد
نظر شما در مورد توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید، نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳