رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانك پاسارگاد

رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانك پاسارگاد حراج كن: در امتداد نوآوری دیگر در نظام بانكی كشور، بانك پاسارگاد از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی رونمایی نمود.



به گزارش حراج كن به نقل از مهر، بانك پاسارگاد با هدف رونق تولید، خرید و فروش كالا و همین طور پاسخگویی به نیازهای اساسی هم میهنان گرامی، در اقدامی نوآورانه و منحصر به فرد، از محصول جدید خود به نام «خرید آنلاین اقساطی بانك پاسارگاد» رونمایی نمود.
طبق اعلام بانك پاسارگاد، ایجاد بستر لازم برای تولیدكنندگان و فروشگاه های آنلاین جهت عرضه اقساطی كالا برای جامعه بزرگ مشتریان بانك پاسارگاد و از جانب دیگر ایجاد شرایط مناسب برای خرید آسان و اقساطی برای مشتریان این بانك از اهداف اصلی این طرح است.
در این طرح، فروشندگان بدون تحمل ریسك، نسبت به فروش اقساطی كالا و خدمات خود اقدام می كنند و از این طریق علاوه بر آنكه حجم فروش و سود آنها افزایش خواهد یافت، بعنوان عضو این طرح از طرف بانك معرفی خواهند شد.
این طرح علاوه بر فروشگاه های آنلاین، برای خریداران نیز مزایای بسیار دارد. خریدار با بهره مندی دوچندان از سپرده گذاری خود در بانك، بدون نیاز به تشریفات اداری و وثایق دیگر، با اقساطی كاملاً انعطاف پذیر و بدون پرداخت هیچ گونه كارمزدی به بانك، می تواند كالای مورد نظر خودرا خریداری كند.
فهرست فروشگاه های آنلاین طرف قرارداد با بانك پاسارگاد در این طرح در حال تكمیل شدن است كه به تدریج اعلام خواهد شد.
گفتنی است بانك پاسارگاد از فروشگاه های آنلاین، فروشندگان و مشتریان دعوت می كند با مراجعه به شعبه های بانك پاسارگاد در سراسر كشور، وب سایت بانك به نشانی www.bpi.ir و یا تماس با مركز مشاوره و اطلاع رسانی بانك پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰، نسبت به كسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این طرح اقدام نمایند.


منبع:

1398/04/01
15:17:37
5.0 / 5
4658
تگهای خبر: آنلاین , اهدا , بانك , پرداخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانك پاسارگاد
نظر شما در مورد رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانك پاسارگاد
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲