۱۰ نكته كه باید برای درخشش در مجالس رسمی رعایت نماییم

۱۰ نكته كه باید برای درخشش در مجالس رسمی رعایت نماییم به گزارش حراج كن بیشتر خانم ها بر حسب غریزه هم كه شده، می دانند چطور در مجالس بدرخشند؛ اما معمولاً بیشتر آقایان چندان به این مسائل وارد نیستند.



به گزارش حراج كن به نقل از مهر، اگر دوست دارید بعنوان یك آقای خوش پوش بتوانید شیك تر از همیشه در مجالس بدرخشید، به نكاتی كه در این راهنما می خوانید دقت كنید. این نكات به شما در رسیدن به ظاهر ایده آلتان كمك می كنند.
پیرایش پیش از مراسم
به خاطر داشته باشید داشتن موهای نامرتب و نا آراسته یكی از بزرگترین اشتباهاتی است كه می توانید در یك مجلس رسمی و باشكوه مرتكب آن شوید. تلاش كنید پیش از هر مهمانی یا مجلس مهمی حتماً به آرایشگرتان سر بزنید و به موهای تان سر و سامان بدهید. یكی از نكاتی كه خیلی در آراستگی شما تأثیر دارد، تمیز بودن موهای روی گردن است. اگر این موها را نزدید و خط كوتاهی تان را پوشانده بودند؛ بهتر است در مجالس رسمی حاضر نشوید!
نكته دیگر توجه به آراستگی ریش و سبیل است. مدل ریشی را انتخاب كنید كه به صورت تان می آید و سبیل تان را همیشه كوتاه و تمیز نگه دارید.
تصمیم گیری در مورد لباس مناسب
بعد از آراستگی موها و ریش و سبیل نوبت به انتخاب لباس می رسد. انتخاب لباس مناسب برای مجالس مهم به میزان رسمی بودن آن مراسم بستگی دارد. برای مثال اگر مراسم تمام رسمی پیش رو دارید؛ باید حتماً كت و شلوار بپوشید و ترجیحاً سراغ كت و شلوار هم رنگ هم بروید. اما اگر مراسم نیمه رسمی است از بین مدلهای كت تك اسپرت و مجلسی مردانه مدل مناسبی پیدا كرده و آنرا با شلواری نیمه رسمی همراه كنید؛ دقت كنید كه منظور از شلوار نیمه رسمی شلوار جین نیست؛ بلكه شلواری ترجیحاً هم جنس یا مشابه جنس كت تك است كه می تواند رنگی متفاوت اما هماهنگ با رنگ كت داشته باشد.
توجه به رنگ پوست
احتمالاً برای شما هم پیش آمده است كه پیراهنی خریده اید كه فكر می كردید خیلی به شما می آید؛ اما وقتی بقیه آنرا تنتان دیده اند در لفافه یا به صراحت توی ذوقتان زده اند. نه اینكه نظر بقیه همیشه اهمیت داشته باشد؛ اما وقتی متوجه شدید عده زیادی روی یك نكته توافق نظر دارند، حدس بزنید كه یك جای كارتان ایراد دارد.
برای اینكه بتوانید از چنین اشتباهاتی خودداری كنید؛ استفاده از روش هایی كه به شما در تشخیص تناژ رنگ پوست كمك نماید می باشد. وقتی تناژ رنگ پوستتان را بشناسید، می توانید پیراهن ها و بلوزهایی را انتخاب كنید، كه رنگشان سبب جذابیت بیشتر شما می شود. این كار، شناسایی رنگ هایی را كه به شما می آیند، به پیش از خرید لباس برای مجالس اختصاص دهید تا بتوانید خرید درستی داشته باشید. حضور در یك مهمانی مهم با لباسی كه رنگ آن به شما نمی آید، این پیام را به بقیه می دهد كه سلیقه چندانی ندارید و از اصول خوش پوشی سردرنمی آورید.
شلوار خیلی بلند ممنوع
آیا فكر می كنید شلوار بلند قدتان را بلندتر نشان می دهد؟ شلواری كه خیلی بلند باشد و بخش زیادی از كفش شما را بپوشاند، بدترین انتخاب برای شما خواهد بود. پایین این شلوار شل می ایستد و همین حالت از جذابیت ظاهر شما كم خواهد نمود. تلاش كنید قد شلوارتان تنها بخشی از بالای كفش را بپوشاند، نه بیشتر از آن را.
اهمیت اكسسوری درست
از میان شیك ترین عینك های آفتابی مردانه مدلی را انتخاب كنید كه به فرم صورت تان می آید و سراغ ساعت مچی مناسب بروید. اگر به استفاده از دكمه سردست علاقه دارید، خرید آنرا در لیست تان قرار دهید. اكسسوری ها اگر با دقت انتخاب شوند، به راحتی به درخشش شما در مجالس كمك خواهند كرد.
توجه به رنگ جوراب
یكی از عجیب ترین اشتباهاتی كه هنوز هم مردان زیادی در هر مراسمی، چه مهمانی های رسمی و چه مجالس خودمانی به آن توجه نمی كنند، رنگ جورابشان است. بیایید یك مرتبه برای همیشه این قانون قدیمی دنیای مد و لباس را تا حد ممكن به خاطر بسپاریم كه جوراب سفید فقط برای استایل ورزشی مناسب می باشد. جوراب مهمانی های شما باید رنگی تیره داشته باشد. مگر اینكه طرفدار پوشیدن جوراب های جدید با طرح های بامزه باشید. جالب است بدانید طراحان دنیای مد پوشیدن جورابی با طرح لیمو در یك مجلس مهمانی را برای شما مجاز می دانند؛ اما نسبت به پوشیدن جوراب سفید مقاومت بسیار بالایی دارند.
پیدا نبودن خط زیر پیراهنی
قبل از اینكه كتتان را بپوشید و آماده رفتن به مهمانی و درخشیدن در آن شوید، حتماً زیر نور چراغ وضعیت زیرپیراهنی تان را چك كنید. نباید هیچ وقت خط زیرپیراهنی شما، به خصوص اگر ركابی است كه بهتر است نباشد، از زیر پیراهنتان معلوم باشد. اگر خیلی نگران تعریق و خیس شدن زیر بغلتان هستید، می توانید به راحتی دو پد ضد تعریق تهیه كنید و آنرا به قسمت زیر بغل لباستان بچسبانید و یا با روش های بیشتر برای پیشگیری از تعریق آشنا شوید.
كدام دكمه كت را نبندید؟
بعضی از آقایان از این قانون اساسی خبر ندارند كه نباید یكی از دكمه های كتشان را ببندند و آن دكمه، پایین ترین دكمه كت است. نبستن دكمه پایین كت سبب می شود مدل آن بهتر روی بدنتان بنشیند و موقع نشستن و بلند شدن فضای بین دكمه هایتان پف نكند. ضمن اینكه از نظر زیبایی شناسی هم باز بودن دكمه پایین كت زیبایی بیشتری به استایل آقایان خواهد داد.
این كفش را نپوشید
از دیگر نكاتی كه سبب درخشش شما در مجالس خواهد شد، انتخاب كفش رسمی مردانه است. كفش مناسب برای مجلس بهتر است از جنس چرم تهیه شده باشد و فرم آن در قسمت پنجه كمی باریك اما گرد باشد. پوشیدن كفش های نوك باریك با قالب مربعی یا مستطیلی یكی از اشتباهاتی است كه می تواند به راحتی استایل شما را زیر سوال ببرد. ازاین رو خرید كفش رسمی با فرم درست را در برنامه تان قرار دهید.
قد مناسب آستین
اگر دوست دارید در مجالس شیك پوش باشید به قد آستین كتتان دقت كنید. قد مناسب برای آستین كت باید تا حدوداً یك سانتی متر و نیم از مچ دست بالاتر باشد تا بخشی از آستین پیراهنی كه زیر كت پوشیده شده را نشان دهد. بلند بودن قد آستین كت و پوشاندن تمام آستین پیراهن زیر آن استایل شما را نامرتب نشان خواهد داد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1397/12/17
00:40:33
5.0 / 5
4373
تگهای خبر: خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد ۱۰ نكته كه باید برای درخشش در مجالس رسمی رعایت نماییم
نظر شما در مورد ۱۰ نكته كه باید برای درخشش در مجالس رسمی رعایت نماییم
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳