معاون وزیر اقتصاد:

بهبود شرایط كسب و كار بدون تولید دولت الكترونیك امكان پذیر نیست

بهبود شرایط كسب و كار بدون تولید دولت الكترونیك امكان پذیر نیست حراج كن: ایلام - ایرنا - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: بهبود شرایط كسب و كار بدون تولید دولت الكترونیك امكان پذیر نیست و در این راستا دولت به این مورد توجه خاصی جهت عملی شدن آن دارد.


به گزارش حراج كن به نقل از ایرنا، حسین میرشجاعیان حسینی عصر یكشنبه در نشست با فعالان اتاق بازرگانی استان ایلام اظهار نمود: نظام مجوز دهی در دولت تدبیر و امید شكل گرفت و بعضی از مصوبات قانونی توسط مجلس اسلامی اصلاح گردید.
وی با اشاره به خصوصیت های سامانه دادور تصریح كرد: تسهیل، تسریع و شفاف سازی در دریافت مجوزهای كسب و كار ضمن تولید فضای اعتماد بین حاكمیت و صاحبان سرمایه، باعث تحقق یافتن اهداف دولت كارآفرین و افزایش سرمایه در گردش، خروج از ركود و رونق اقتصادی در كشور خواهد شد.
میرشجاعیان با اشاره به اینكه دولت جبهه جدیدی برای تولید رونق اقتصادی در كشور شروع كرده است، اظهار داشت: امروز حدود یك هزار و 570 مجوز برای برای سرمایه گذاری وجود دارد كه مشخص نمی باشد كه از این تعداد چه میزان الكترونیكی شده است.
معاون وزیر اقتصاد افزود: مقرر شده است از این تعداد مجوز در كشور 400 مجوز در سطح استان ها صادر شود و در صورت تمایل افراد برای دریافت مجوز ها اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: برای بهبود محیط كسب و كار در بحث مجوزها هیچ راهی وجود ندارد و تنها راحل نهایی این است كه از این نظام سنتی خارج شویم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان ایلام هم در این نشست اظهار داشت: فضای كسب و كار كشور در شرایط كنونی چندان مطلوب نیست و این مساله سبب شده تا در سطح بازارهای جهانی توفیق چندانی بدست آوریم.
شعبان فروتن اضافه كرد: در بحث اقتصاد و در حوزه فضای خارج از كشور عملكرد مناسبی نداشته ایم، می طلبد دولت نگاه ویژه ای به حوزه كسب و كار داشته و حمایت های لازم را از فعالان این حوزه انجام دهد.
وی تصریح كرد: امیدواریم همه كمك كنند وظیفه ای را كه در قبال مسئولیت و كشور خود داریم بتوانیم با همكاری بخش خصوصی و دولت تنگناهای مجود را رفع و موانع موجود را جهت رقابت در بازارهای جهانی برطرف نماییم.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن كهزادیان
3032/6119


1396/11/02
13:46:24
5.0 / 5
4627
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد بهبود شرایط كسب و كار بدون تولید دولت الكترونیك امكان پذیر نیست
نظر شما در مورد بهبود شرایط كسب و كار بدون تولید دولت الكترونیك امكان پذیر نیست
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱