اخاذی از مردم در لباس پلیس این دو نفر بازداشت شدند

اخاذی از مردم در لباس پلیس این دو نفر بازداشت شدند حراج کن: دو متهم در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف و اعلام نمودند که با لباس مبدل انتظامی قصد اخاذی از شهروندان را داشته اند.



به گزارش حراج کن، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری ۲ مامور قلابی در غرب تهران آگاهی داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ تیمور کلانتری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مدتی پیش شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام نمود که دو فرد مشکوک که یکی از آنها لباس نظامی برتن دارد به مغازه وی مراجعه نموده و اظهارات عجیبی را بر زبان می آورند. در همین راستا نیز بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد رباط کریم به محل مورد نظر اعزام شده و دو نفر را مشاهده نمودند. ماموران از این افراد درخواست مدارک هویتی کردند که در امتداد آن مشخص شد هیچ یک از این افراد پلیس یا نظامی نیستند، در همین راستا نیز هر دو مامور قلابی ستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان اظهار داشت: دو متهم دستگیر در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف و اعلام نمودند که با لباس مبدل انتظامی قصد اخاذی از شهروندان را داشته اند.

کلانتری در آخر اظهار داشت: متهمان در ادامه بازجویی های پلیسی به سه فقره سرقت تحت عنوان مامور انتظامی اعتراف کرده و بعد از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.



منبع:

1403/02/30
10:08:29
0.0 / 5
271
تگهای خبر: حراج , مدارك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد اخاذی از مردم در لباس پلیس این دو نفر بازداشت شدند
نظر شما در مورد اخاذی از مردم در لباس پلیس این دو نفر بازداشت شدند
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲